נופים מרהיבים, מרכזי קניות גדולים:תל ציון החדשה

    "כיום לוקח בערך 13 שנה ליצירת דירה. יש לנו משטר מקרקעין. המדינה היא מונופול על הקרקע כאשר ברוב מדינות העולם, הקרקע היא בבעלות פרטית".
    חיים כץ No Comments on נופים מרהיבים, מרכזי קניות גדולים:תל ציון החדשה

    ביישוב תל ציון ישנם את כל היתרונות של ישוב כפרי שתושביו דתיים וחרדים • תל ציון בפרוייקט חדש שנותן מענה מקיף • הכי קרוב לירושלים

    "כיום לוקח בערך 13 שנה ליצירת דירה. יש לנו משטר מקרקעין. המדינה היא מונופול על הקרקע כאשר ברוב מדינות העולם, הקרקע היא בבעלות פרטית".
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד אריה זילבר מהחברה המשווקת את הפרויקט בתל ציון הציג בפאנל הדיור בקול חי את הפתרונות להקלת המצוקה.

    עו"ד אריה זילבר מחברת חלק ונחלה המשווקת את פרויקט הדיור ביישוב החרדי תל ציון ניתח בפאנל הדיור את מצוקת הדיור החרדית והציג את הפתרונות המוצעים.

    "הליכי התכנון בישראל הם בלתי סבירים והם אלו הגורמים למצוקת הדיור החריפה ממנה סובלים בעיקר בציבור החרדי" כך הסביר עו"ד אריה זילבר מנהל השיווק של חברת חלק ונחלה המשווקת את פרויקט המגורים האיכותי ביישוב החרדי תל ציון.

    לדברי עו"ד זילבר "כיום לוקח בערך 13 שנה ליצירת דירה. יש לנו משטר מקרקעין. המדינה היא מונופול על הקרקע כאשר ברוב מדינות העולם, הקרקע היא בבעלות פרטית". את הדברים אמר עו"ד זילבר במהלך התוכנית 'נלחמים על הבית' ברדיו קול חי.

    כאשר נשאל מנהל השיווק של פרויקט תל ציון על הדברים שנדרשים לעשות כדי לפתור את מצוקת הדיור השיב כי "בטווח הקצר יש למצות את הפוטנציאל הקיים. לבצע התאמות לאכלוס רחב בערים שמלכתחילה תוכננו למספר תושבים קטן יותר. בטווח הבינוני יש לבצע התאמת שכונות בעלות צביון חרדי בתוך ערים חילוניות אולם זהו הליך בעייתי מבחינת ראשי הערים החילוניות שלא בהכרח רוצים חרדים בעריהם, ובטווח הרחוק יותר הפתרון יהיה בהקמת לפחות 2 ערים חדשות בצפון ובדרום".

    עו"ד זילבר מחברת חלק ונחלה המשווקת את פרויקט תל ציון ציין כי אחד הפתרונות הזמינים כיום להקלה על המצוקה קיימת ביישוב תל ציון. היישוב קרוב מאד לירושלים ויש לו את כל התשתיות הזמינות בתחום החינוך, הקהילה והחברה, כאשר כיום מתגוררות בו כ-1000 משפחות איכותיות הנהנות מאיכות חיים מעולה".

    לדברי עו"ד אריה זילבר "היישוב נמצא בתנופת בניה אדירה עם תכנון מתקדם לעוד 500 דירות, ותב"ע שתגיע לעוד 5000 יחידות דיור. תהליכי התב"ע והבניה נעשות ע"י חברות מובילות בענף הבניה ובפרט בציבור החרדי, 'אמנה' ו'ש.א.ג (ולול) בניה ופיתוח בע"מ".

    בדברי הסיכום הוא התייחס למחיר האטרקטיבי ואמר כי "הייתי מסכם כי לקנות דירה הכי קרוב לירושלים במחיר הכי רחוק מירושלים".

    ביישוב תל ציון ישנם את כל היתרונות של ישוב כפרי שתושביו דתיים וחרדים. נכון להיום מתגוררות במקום כמעט אלף משפחות, רובן בעלות הנכס ומיעוטן – בשכירות. בישוב יש כל מה שמשפחה זקוקה לו: בתי כנסת, כוללים, סניפים של כל קופות החולים, משפחתונים, גני ילדים ומעון, חיידרים ובית ספר בית יעקב. בקרוב ייבנו 10 גני ילדים ות"תים בנוסף ל-4 שכבר בבניה.

    ביישוב קיים גם מרכז מסחרי יפה וגדול ובנוסף לו במרחק 3 דקות נסיעה מתל ציון, ממש בשיפולי הישוב, ממוקם המרכז המסחרי הענק "שער בנימין" הכולל מגוון רחב של חנויות כמו גם סניף רמי לוי הידוע. מכל עבר נשקפים נוף מרהיב של ירושלים וההרים הסובבים אותה.

    תחבורה ציבורית סדירה מובילה את התושבים למרכז העיר ירושלים המרוחקת מרחק כרבע שעה נסיעה. התושבים נהנים ממזג אוויר נוח בשל מיקומו הייחודי של היישוב בהרי ירושלים.

    לאור הביקוש הרב כשמשפחות רבות מבקשות להצטרף ליישוב, נבנה פרויקט חדש בו משווקות דירות נוספות בפרויקט בניה איכותי שיבטיח פתרון דיור במחיר שפוי המשלב את חיי הקהילה ואת איכות החיים הגבוהה. הדירות נבנות ברמת בניה גבוה ואיכותית בידי חברת בניה בעלת וותק וניסיון רב שנים בבניה איכותית וגבוהה.



    0 תגובות